fbpx

METAL-FACH Technika Grzewcza

SERWIS KOTŁÓW C.O.

Chętnie pomożemy, skontaktuj się z nami!

Cennik usług serwisowych

Kontakt z serwisem

Opis usług serwisowych

METAL-FACH

Technika Grzewcza

Kontakt z serwisem

Kontakt

Tel.: +48 85 711 94 56

E-mail: serwis.kotly@metalfach.com.pl

Poniedziałek-Piątek (7:00-20:00)
Sobota (8:00-16:00)
Niedziela i święta (10:00-14:00)

Zapewniając niezawodne działanie zakupionego u nas kotła c.o. skorzystaj z fachowych porad naszego serwisu, umów się na pierwsze uruchomienie. Zapewniamy również wsparcie serwisowe w każdym przypadku, każdego dnia.

METAL-FACH

Technika Grzewcza

Cennik usług serwisowych

UsługaCena brutto [zł]
NOWOŚĆ! Zdalna konfiguracja kotła c.o. za darmo!0,00
*Pierwsze uruchomienie <50kW z dojazdem450,00
*Pierwsze uruchomienie >50 kW z dojazdem600,00
**Okresowy przegląd kotła <50kW z dojazdem300,001
**Okresowy przegląd kotła>50 kW z dojazdem450,001
***Podłączenie czujnika (pogodowego, mieszacza, bufora), pomp, siłowników mieszaczy50,00
Transport małych gabarytów do 30 kg (paczka) płatność za pobraniem25,00
Transport dużych gabarytów (paleta)100,00
Nieuzasadnione wezwanie serwisu450,00
Podłączenie modułu ecoNet100,00
Podłączenie modułu rozszerzającego B, C100,00
Podłączenie modułu ecoLambda100,00
Podłączenie termostatu pokojowego (przewodowy, bezprzewodowy)50,00
Podłączenie pomp, siłowników50,00

1Cena nie zawiera części zamiennych

METAL-FACH

Technika Grzewcza

Opis usług serwisowych

R

*Do usługi pierwszego uruchomienia zaliczamy:

– Weryfikacja sposobu podłączenia hydraulicznego, wentylacyjnego i elektrycznego zgodne z DTR i warunkami gwarancji.
– Sprawdzenie poprawności montażu palnika, pomp, mieszaczy, modułu B, modułu C, sondy Lambda, termostatów, czujników.
– Regulacja parametrów pracy kotła, palnika: moc, dopływ paliwa i powietrza.
– Przeszkolenie klienta z zakresu bezpiecznego, wygodnego i poprawnego użytkowania kotła MF.
– Wpis do książki gwarancyjnej MF – uruchomienie.
}

**Do usługi okresowego przeglądu kotła zaliczamy:

– Sprawdzenie instalacji hydraulicznej, wentylacyjnej i elektrycznej zgodnie z warunkami gwarancji.
– Sprawdzenie podłączenia pomp, mieszaczy, modułu B,C, sondy Lambda, termostatów, czujników.
– Czyszczenie palnika.
– Regulacja parametrów pracy kotła, palnika: moc, dopływ paliwa i powietrza.
– Przeszkolenie klienta z zakresu bezpiecznego, wygodnego i poprawnego użytkowania kotła MF.
– Wpis do książki gwarancyjnej MF.

*** Do obowiązków przyjeżdżającego serwisu nie należy:

– Podłączanie przewodów do siłowników, pomp, mieszaczy i adekwatnych czujników. Przewody powinny być przygotowane tylko do wpięcia do sterownika. Jeżeli nie będzie to zrobione, będzie pobierana dodatkowa opłata (1 punkt 50zł, punkt to siłownik, pompa, czujnik itp.).

W przypadku podłączenia modułu internetowego należy zapewnić połączenie przewodowe z domowym routerem bądź silny sygnał domowej sieci WiFi.

W przypadku termostatu przewodowego przewód powinien być przeprowadzony od kotła do pomieszczenia gdzie ma być zamontowany.

W przypadku czujnika pogodowego przewód powinien być przeprowadzony na ścianę zewnętrzną północną ew. północno-wschodnią, co najmniej 1,2-2 m od gruntu.